Informatie

Account

Bij  Homegadgets.nl  kunt u een account aanmaken waardoor u  sneller bestellingen kunt plaatsen en te allen tijde inzicht heeft in de status van uw bestelling. Homegadgets.nl zorgt ervoor dat uw gegevens vertrouwelijk worden behandeld. Bovendien worden deze gegevens onder geen beding aan derden verstrekt. Ga voor het aanmaken van een account naar ‘mijn gegevens’ rechtsboven op de homepagina en kies voor account aanmaken.
 

Homegadgets nieuwsbrief
Wilt u zich inschrijven voor de Homegadgets nieuwsbrief? Onderaan op onze site kunt u uw e-mailadres invullen en inschrijven. Via de Homegadgets.nl nieuwsbrief wordt u op de hoogte gehouden van nieuwe artikelen en acties.

 


 

Prijzen

De vermelde prijzen zijn inclusief BTW, exclusief verzendkosten.

 


 

Betalen

U kunt bij Homegadgets.nl op de volgende manieren betalen:

iDeal, PayPal, Mister Cash, Sofort Banking, vooruitbetaling per overschrijving, AfterPay of contant bij afhaal.

 

Betalen bij afhaal:

Let op: wij beschikken niet over een betaalautomaat. U dient in dit geval contant en gepast te betalen.


We werken met betalingsprovider Cardgate+. Cardgate+ biedt een betrouwbare en veilige betaling. U als klant heeft geen direct contact met Cardgate+ en u hoeft daarvoor niets te doen.

 


 

Bezorgen

Alle bestellingen worden bezorgd door PostNL. In uw bestelstatus ziet u een 3S nummer bij de bestelling. Met dit nummer kunt u op www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen.

Het kan voorkomen dat u, na het klikken op het 3S-nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’. In dat geval kan deze melding worden veroorzaakt doordat PostNL het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling dan de volgende werkdag opvragen.

 

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 7,50 per order. Pakketten ter waarde van € 250,- of meer worden gratis verzonden.

De verzendkosten naar België bedragen € 10,00 per order ongeacht de waarde.

De vezendkosten naar overige landen op aanvraag. 

Homegadgets.nl streeft ernaar uw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Zo mogelijk binnen één á twee werkdagen na ontvangst van uw betaling. Indien een artikel een langere levertijd heeft dan vijf dagen, zullen wij u hiervan via e-mail op de hoogte stellen.

U kunt ook kiezen voor afhalen van uw bestelling bij Homegadgets.nl te Bladel. Zodra uw bestelling voor u klaar ligt, ontvangt u van ons een e-mailbericht. Afhalen is alleen mogelijk op afspraak.

 

Vertraging tijdens verzending:

Via www.tracktrace.nl kunt u uw bestelling volgen. Als uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft maar u heeft deze nog niet ontvangen, kunt u het beste nog enkele werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van de bestelling.

 


 

Ruilen & retourneren

Bestelling 14 dagen op zicht:
Vanaf het moment dat de bestelling bij u bezorgd is, heeft u de artikelen 14 dagen op zicht. Binnen deze termijn mag u de artikelen bekijken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het artikel wenst te behouden, tenzij anders vermeld.

 

Ruilen van artikelen:

Om artikelen te ruilen downloadt u de retourbon op onze site.

Middels deze bon kunt u aangeven welk artikel u waarvoor wilt ruilen of retourneren.

Indien het nieuw bestelde artikel goedkoper is dan het te ruilen artikel ontvangt u het resterende bedrag terug. Is het bestelde artikel duurder dan het te ruilen artikel, wordt het resterende bedrag bij u in rekening gebracht. De kosten voor de retourzending van het te ruilen artikel zijn voor uw eigen rekening.

 

Artikel voorzien van retourbon kunt u verzenden naar:
Homegadgets.nl
Mastbos 17a
5531 MX Bladel

 

Zodra wij het te ruilen artikel met de retourbon in goede staat hebben ontvangen (en - indien van toepassing - de bijbetaling hebben ontvangen) zullen wij het nieuwe artikel aan u toesturen (en - indien van toepassing - het teveel betaalde aan u overmaken). Voor de toezending van het nieuwe artikel worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Houdt u aan de voorwaarden die gelden voor het ruilen en retourneren van artikelen.

E-mailadres klantenservice: verkoop@homegadgets.nl

Retourneren van artikelen:
Indien u niet tevreden bent over het ontvangen artikel, mag u dat binnen 14 dagen aan ons retour zenden met de retourbon. Deze retourbon kunt u downloaden op onze site. Zodra wij het artikel met retourbon in goede staat hebben ontvangen, zullen wij het aankoopbedrag aan u terugstorten. De kosten voor de retourzending van het artikel zijn voor uw eigen rekening.
Houdt u aan de voorwaarden die gelden voor het ruilen en retourneren van artikelen.

 

Artikel voorzien van retourbon kunt u verzenden naar:
Homegadgets.nl
Mastbos 17a
5531 MX Bladel

 

Voorwaarden voor ruilen en retourneren van artikelen:
Een artikel dat geruild of retour gezonden wordt, moet voldoen aan de onderstaande voorwaarden:

  • Het artikel dient inclusief retourbon binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aan Homegadgets.nl retour te worden gezonden.
  • Het artikel dient onbeschadigd te zijn.
  • Het artikel dient deugdelijk te zijn verpakt
  • De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn.

 

Let op: alle retourzendingen die niet aan deze voorwaarden voldoen, worden niet geaccepteerd door Homegadgets.nl.

 

Retourneren van beschadigde of incomplete artikelen:
Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die Homegadgets.nl in het assortiment heeft opgenomen, kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat beschadigd of incompleet is. In dat geval voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.
Wij vragen u in dit geval zo spoedig mogelijk na deze constatering per e-mail contact op te nemen met de Homegadgets.nl klantenservice: verkoop@homegadgets.nl

 

Uitzondering:
Artikelen die zijn gekocht met een actie kunnen niet geruild worden. U mag wel het bestelde artikel aan ons retourneren. De verzendkosten komen voor uw eigen rekening. Zodra wij het artikel retour ontvangen hebben, krijgt u van ons een shoptegoed ter grootte van het aankoopbedrag. Dit shoptegoed kunt u besteden bij uw volgende aankoop. U ontvangt het shoptegoed per e-mail in de vorm van een code die u eenmalig kunt invullen bij uw volgende bestelling.